Saturday, December 27, 2008

وجد خود را دنبال کنید

از جوزف کمپبل پرسیده می شه از کجا باید بفهمیم خواسته های واقعی روح ما چیا هستن؟چطور بین اونا و خواسته های تحمیلی جامعه و خانواده فرق بذاریم؟کمپبل جواب می ده وجد خودتون رو دنبال کنید.هر جا اشتیاق حقیقی در کاره پای خواسته های روح در میانه


عصر که خانمه زنگ زد و گفت از روزنامه اعتماد ملی هستم شماره حساب بدید بابت واریز پول اون نوشته یه لحظه با خودم فکر کردم عدد پولش نباید سی چهل هزار تومن بیشتر باشه اما من همین عدد کم رو شاید با حقوق یک ماه این شرکت عوض نمی کنم...یک جور غریبی منو خوشحال می کنه.انگار تمام سلول های وجودم دارن فریاد میزنن راه همینه...خوشحال میشم وقتی فکر می کنم برای اولین بار ظرف چند سال اخیر می دونم می خوام کجا برم و با آیندم چیکار کنم...برای آدمی مثل من که هی از این شاخه به اون شاخه پریده تا بفهمه چی می خواد،کشف این اشتیاق روح پاداش بزرگی برای همه سرگردانی هاست...همینه که سرگردانی رو دوست داشتنی می کنه...بی سرگردانی چطور می شد فهمید وجد روح من کجا نهفتست؟ 

4 comments:

  1. اول شدم
    اگرم قبول ندارید میگم بعضیا زنگ بزنن 110 حالتونو بگیرن

    ReplyDelete
  2. تازه دلیل بعضی حسهام رو فهمیدم

    ReplyDelete
  3. روحت پر وجد باد همواره

    ReplyDelete
  4. آقا همه ی اتفاقات وجد آور حسادت برانگیزند یا فقط این یکی اینطوریه؟

    ReplyDelete